søndag 29. april 2012

Sitter her og bare undrer på hva jeg skal skrive. Disse første ordene på en ny blogg er ofte ganske viktige, det er som et førsteinntrykk du får av en person når du møter'n. Så hva skal en si? Kanskje hva jeg er,hvordan jeg er? Vel.. Jeg er naturligvis en mann, snart 40 år gammel, filosofisk anlagt, humoristisk anlagt og kunsterisk anlagt, skriver en del dikt som jeg poster på forum slik som Dagbladets diktforum (Der jeg har navnet Faen-I-Voldsk for tiden).


Ellers så er jeg ganske film-interressert, særdeles i skrekk/scifi og drama-sjangeren. Så filmer kommer nok til å ta opp en del av denne bloggen, der jeg blir å skrive om filmer jeg titter på og liker. Det kan være anmeldelser, eller rett og slett rene inntrykk av filmen jeg tenker på. Er ingen professjonell anmelder så dere får bare ta de innleggene som de er.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar